fredag 20 september 2013

Monika Z

Gårdagens klädsel var denna. Jag jobbade i butiken med den och fick höra av en äldre dam att jag liknade Monika Zetterlund och frågade om jag sett filmen. Inte än, men snart så! 

 Klänningen är ny och inköpt på Myrorna för 60:-. Jag tror att den är oanvänd, perfekt skick! Skulle gissa att den är 60-tal. Älskar mönstret och färgerna! Det är inte en modell jag väljer så ofta, men färgerna fick mig att köpa den ändå, och jag ångrar det inte! Kul att ha en klänning i massa blå och gröna färger.

Igår fyllde även min svägerska Karin år, så vi gick på kalas på kvällen. Himla trevligt, hon har en söt liten lägenhet inte långt från vår.



a Bientôt!





1 kommentar:

  1. Vilken underbar blogg du har och kan man annat än tycka om dina klänningar! Har också funderat på att se filmen, om inte annat så för musikens skull.

    Kram Frida

    SvaraRadera