tisdag 24 april 2012

Fredagsfärger

I fredags kände jag för cerise, rosa och rött, allt i samma utstyrsel. 

 Så jag valde min klänning med cerise botten och röda mönster. Till det mina rosa strumpbyxor och favoritskärpet.

 Älskar den här klänningen, borde verkligen ha den oftare. Inköpt från en loppis, tror den är 60-tal. Älskar modellen!

 Tyllkjolarna i bakgrunden är också favoriter, men de används tyvärr sällan. Den bästa är nog den svarta, mest användbar med perfekt form.

Jag lade till lite blomster i håret också, trots att det var snöblandat regn utomhus.

a Bientôt!



11 kommentarer:

  1. Lika söt som en körsbärsblomma!

    SvaraRadera
  2. Åh så fint!! Vilken ultimat fredagsoutfit! Blir glad bara av att titta på dig :)

    SvaraRadera
  3. Så snyggt, klänningarna i bakgrunden är så vackra.

    SvaraRadera
  4. Vilken jättefin klänning! Jag hittar aldrig så fina saker på second hand.

    SvaraRadera
  5. Så söt du är! Älskar klänningen modellen är perfekt.

    SvaraRadera
  6. Så söt du är! Älskar klänningen modellen passar dig utmärkt!

    SvaraRadera
  7. Once upon a time: Åh tack så mycket!

    Loppanpoppan: Åh tack! Tror att man måste ha fredagsoutfits ibland!

    Randiga tråden: Åh tack!

    Lisa: Tack fina du!

    Linda: Åh tack så mycket! Jag letar letar letar, men jag tror att man måste gå på rätt ställen och sedan måste man vara öppen för att testa! Något som ser konstigt ut på galgen kan vara så himla fint på!

    Demo Forever: Åh tack så mycket!

    Jonna: Åh tack så mycket, är väldigt glad i den!

    Donna Sandra: Tack så mycket!

    SvaraRadera